BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 25, 2009


Assalamualaikum...
perh..mantap laa..akhirnye aku wujdkan blog aku sndiri laa..slame nie bace blog org lain jer..Tetibe nak wat plak blog sendiri..Huhu..Aku memg suke tiru meniru org lain nie..HAHA..x de la..bukan per saje jer wat..boring laa..dulu igt gi time kecik2..kalo boring leh gak ajak membe main gasing, gulila ape2 lgi laa..Tapi skunk nie, bile aku boring jer mesti surf tenet jer kejenye,layan fs,fb,utube dan lain2 lg la..Itu lah kuase internet... Byk masa terbuang camtu jer..Ahh..aku ser aku mesti berubah laa..x leh la nak buang mase jer..Skurang-kurangnye dgan tulis blog aku leh gak sampai kan msg baik kat org lain..berfaedah laa gak..Aku arap blog nie aku x salah gunakan blog nie.Kalo leh sgale2 perkataan yang leh jadi fitnah n menyinggung perasaan org lain aku akan elakkan la. Brulah k kalo camtu..hehe..peace

0 comments: