BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 2, 2009

Ketika Exam Bertasbih...







Exam skali lagi datang dalam diriku..Memberi sinar dan pengharapan buatku untuk meneruskan jihad dalam menuntut ilmu.. Go man go.. Tapi kali nie suasane exam agak berbeza kot.. Ala biase la kat ipta la katekan..aku nyer persediaan untuk exam kali nie pon x sehebat cam dulu2 tyme kat skola n kat matrix.. x tau la apsal jdi camtu.. Mgkin aku masih dok dalam konkongan nafsu n pemikiran lapok lgi kot.. Susah tul nak lupekan org yg byk pengaruhi idop aku nie pdhl org tu da x terime aku lg dalam idop dier.. Nasib2.. andai waktu bisa ku putar kembali, mesti aku elakkan la daripde perkare tu ter jadi.. Tapi aku ni siape la sgt kan.. x lyk pon nak wat bende2 ghaib cam tu.. X pe la. cube gak la lupekan dier.. Igt Exam. moga Allah mempermudahkan segala urusan ku n membrikan kejayaan yg setimpal ngan usehe aku dalam exam kali ni.. Aku yakin ngan ayat2 cinta daripada Allah pade surah ke 53 ayat 39 "manusia memperoleh ape yg diusahakan".. Kalo x dapat kejayaan kat dunia i.a kat akhirat pasti datang blik kejayaan yag aku nak tu.. Hanya Allah yg mengatahui ape yg terbaik untuk diriku dan dirimu..Selamat berperiksa wat cikgu2 di upsi n semue students ipt lain..

0 comments: